Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Són dades del Ministeri de Foment, que atorga les polèmiques ajudes perquè els joves comprin el primer habitatge
El cost d’una casa varia notablement entre comunitats autònomes. Segons les darreres dades del Ministeri de Foment, que atorga les polèmiques subvencions del Pla Estatal d’Habitatge, Balears ha estat, durant el segon trimestre de l’any, la segona comunitat amb el preu del metre quadrat més elevat, amb un valor de més de 273 euros de mitjana. Només la supera la Comunitat de Madrid, on el metre quadrat de sòl urbà val gairebé 319 euros. El preu del sòl de Canàries, amb un cost mitjà de 210 euros, segueix Balears en el rànquing.
Al cantó oposat hi trobem Castella i Lleó, amb un preu de menys de 66 euros el metre quadrat. La segueixen Extremadura, amb 84 euros de mitjana, i Cantàbria, amb 93. D’acord amb aquestes xifres, el preu del metre quadrat a les nostres illes és fins a 110 euros més car que el preu mitjà de l’Estat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €