Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Son Espases celebra una jornada sobre l'atenció a les dones víctimes
Des del 2015 fins al 2021, les xifres de denúncies per agressió sexual s’han duplicat a les Illes i, segons afirmen els experts, les dades del 2022 seran superiors. Per això, des del passat juliol del 2020, a Son Espases es treballa en una unitat específica d’atenció a les dones víctimes d’agressions sexuals.
Els experts destaquen que hi ha més denúncies perquè hi ha més informació, però també perquè han sorgit noves formes d’agressió sexual, per exemple, les violacions grupals de joves, que a més s’enregistren.
No creure la víctima o acusar-la de denunciar falsament és, segons els psicòlegs, molt dolorós per a elles.
A les jornades que seguiran aquest divendres capvespre, es parlarà també de com el nou protocol, que servirà per unificar criteris i proves forenses, permetrà evitar la revictimització de les persones agredides.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor