L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Espanya va perdre 1.204 autònoms en 2022, un "mal any per a l'afiliació" dels treballadors per compte propi
220
Balears s’ha situat, juntament amb Canàries, Madrid, Andalusia i la Comunitat Valenciana, entre les úniques regions en les quals en el 2022 va augmentar l’ocupació per compte propi, segons l’Associació de Treballadors Autònoms (ATA), amb dades de la Seguretat Social. En concret, la pujada va ser de l’1,9%, l’equivalent a 1.798 cotitzadors autònoms, i un total de 95.002 a 31 de desembre de 2022.
Per part seva, Espanya va perdre 1.204 autònoms en 2022, un “mal any per a l’afiliació” dels treballadors per compte propi, com lamenten des d’ATA, amb només cinc comunitats amb creixement d’afiliats al règim d’autònoms.
L’afiliació d’autònoms es va incrementar un 2,8% a Canàries, que va sumar 3.747 treballadors per compte propi en 2022, fins als 138.067. En Balears, la pujada va ser de l’1,9%, l’equivalent a 1.798 cotitzadors autònoms, i un total de 95.002 a 31 de desembre de 2022.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues