L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'atenció hospitalària, de moment, no s'ha vist afectada
L’ona epidèmica de la grip va començar a finals de novembre i les dues darreres setmanes de l’any passat es va viure un gran repunt de casos. Així i tot, Salut Pública recorda que encara som enmig de l’onada i que ara és quan ha arribat el fred i més contagis hi pot haver. Salut recorda la necessitat de vacunar-se.
En aquesta campanya de la grip, de moment, han rebut l’antídot 165.000 persones, sense comptar les ingressades a les residències de la tercera edat o les que s’han immunitzat en els serveis de riscos laborals de les empreses. Gairebé 60 % dels més grans de 65 anys han rebut aquesta vacuna tetravalent de la grip.
Mentre la grip i el rinovirus, que és el causant dels constipats, són els responsables de la gran majoria de casos detectats per la xarxa sentinella, aquest repunt no col·lapsa, de moment, el sistema hospitalari.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius