Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'atenció hospitalària, de moment, no s'ha vist afectada
L’ona epidèmica de la grip va començar a finals de novembre i les dues darreres setmanes de l’any passat es va viure un gran repunt de casos. Així i tot, Salut Pública recorda que encara som enmig de l’onada i que ara és quan ha arribat el fred i més contagis hi pot haver. Salut recorda la necessitat de vacunar-se.
En aquesta campanya de la grip, de moment, han rebut l’antídot 165.000 persones, sense comptar les ingressades a les residències de la tercera edat o les que s’han immunitzat en els serveis de riscos laborals de les empreses. Gairebé 60 % dels més grans de 65 anys han rebut aquesta vacuna tetravalent de la grip.
Mentre la grip i el rinovirus, que és el causant dels constipats, són els responsables de la gran majoria de casos detectats per la xarxa sentinella, aquest repunt no col·lapsa, de moment, el sistema hospitalari.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç