Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Ho ha dit el conseller Iago Negueruela en unes converses organitzades pel Cercle d'Economia de Mallorca
El conseller de model econòmic, turisme i treball, Iago Negueruela, ha afirmat que fins dia 31 de gener, les Balears hauran rebut 1.000 milions d’euros entre prestacions i bonificacions a la Seguretat Social.
Serà, per tant, la comunitat autònoma que més recursos rebrà de l’estat arran d’aquesta crisi de la Covid-19. De fet, durant una trobada de Converses del Cercle d’Economia de Mallorca, han recordat que les illes són un dels territoris d’Europa que més n’està patint les conseqüències econòmiques.
L’objectiu, diuen des del Govern, ha de ser el de començar la temporada turística el mes de març. Per això, però, admeten que serà imprescindible que la incidència del Coronavirus baixi per davall dels 50 casos per cada 100 mil habitants a les Balears.
Mentrestant, mantenen que és de vital importància mantenir els ERTO com a mesura de protecció dels llocs de feina.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom