Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La recollida selectiva i la dotació de nous camions del servei de neteja són els serveis millor valorats
Els veïns de Maioris, a Llucmajor, duen dies suportant una gran muntanya de brutor que estan cansats de denunciar. El Consistori reconeix un problema amb l’empresa concessionària del servei de reciclatge, que va quedar sense xofer i els va deixar sense servei.
El temps de resposta davant una incidència com aquesta és precisament l’aspecte pitjor valorat pels ciutadans de Balears, que suspenen els serveis públics en relació també a la neteja de carrers.
Tot això és el que recull el segon baròmetre sobre satisfacció de serveis urbans de l’observatori OSUR i que situa Balears com la pitjor comunitat valorada quant a neteja i manteniment de les vies públiques. Les queixes més comunes: els excrements dels cans i la brutor a voravies i instal·lacions públiques.
Per contra, la recollida selectiva i la dotació de nous camions del servei de neteja són els aspectes millor valorats.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits