Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'any 2017, el capital de fora va acumular un 30,54% de les vendes totals, i l'any 2016, un 31,27%
Imatge d'arxiu.
64Balears és la comunitat que ha registrat el percentatge més gran de compra d’habitatge per part d’estrangers (28,1%), seguida de la Comunitat Valenciana (25,8%), les Canàries (23,7%), Múrcia (21,5%), Catalunya (12,7%) i Andalusia (12%), segons es desprèn de l’Estadística Registral Immobiliària del Col·legi de Registradors del tercer trimestre. Amb tot, el 71,83% les vendes l’immobles es fan dins el territori nacional. Sigui com sigui, la concentració del mercat immobiliari en mans estrangeres no és un fet extraordinari a les Illes, que des de l’any 2012 (25,03%) lideren aquest rànking. L’any 2017, el capital de fora va acumular un 30,54% de les vendes totals, i l’any 2016, un 31,27%.
En general, els britànics són al capdavant de les compravendes d’habitatge a Espanya per part d’estrangers en el tercer trimestre (14,27%), després d’adquirir un total de 2.160 habitatges en termes absoluts, un 1,79% més que fa un any.
Segons es desprèn de l’Estadística Registral Immobiliària del Col·legi de Registradors del tercer trimestre, per darrere, hi ha els francesos, amb gairebé un 8,4% de les compres per estrangers i 1.270 compres realitzades, un 1% més.
Al costat d’ells es troben els alemanys, amb un 6,6% del total de les compres realitzades per forans, els belgues (6,17%), marroquins (6,05%) i els romanesos (5,83%).
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992