El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Tot i la vaga de guionistes i actors de Hollywood, la qualitat del cinema nacional i de les pel·lícules independents ha salvat la temporada
Enguany les Balears han estat la segona comunitat de tot l’Estat que més ha anat al cinema. Tot i la vaga de guionistes i actors de Hollywood, que va afectar el nombre de produccions, la qualitat del cinema nacional i de les pel·lícules independents ha aconseguit salvar la temporada i acostar-se a les xifres d’anys anteriors.
Aquests dies les famílies de les Illes aprofiten les vacances escolars i els dies festius per omplir les sales dels cinemes i passar-ho bé amb la família i els amics. Les pel·lícules d’animació i per a tots els públics són les que més abunden a les cartelleres dels cinemes que acomiaden així un 2024 complicat.
L’any va començar amb una vaga de guionistes i actors que va fer minvar considerablement el nombre de films. Però la qualitat de les produccions nacionals i de les pel·lícules independents ha aconseguit acostar-se a les xifres dels anys anteriors. S’han quedat en un 5% manco que l’any passat.
De fet, les Balears són la segona comunitat d’Espanya que més ha anat al cinema enguany, només superades per Madrid. La consolidació de l’Atlàntida Film Fest o de l’Evolution Mallorca Film diuen que ha ajudat molt que la gent surti de casa per mirar una pel·lícula.
L’any acaba amb ‘Del revés 2’ com la pel·lícula més taquillera de l’any i ‘Padre no hay más que uno 4’ com la producció espanyola més vista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades