El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Amb una renda mensual mitjana de 1.430 euros, segons la plataforma immobiliària Pisos.com
Balears ha estat aquest mes de juliol la segona comunitat més cara per viure-hi de lloguer, amb una renda mensual mitjana de 1.430 euros, segons la plataforma immobiliària pisos.com.
L’arxipèlag s’ha situat just per darrere de la comunitat més cara, Madrid, amb 1.720 euros per mes, i per davant de Catalunya, la tercera en preus, amb 1.263 euros de renda mensual mitjana.
La comunitat autònoma més econòmica per viure-hi de lloguer ha estat, aquest mes de juliol, Extremadura, amb 457 euros mensuals, seguida per Castella-la Manxa, amb 553 euros de mitjana al mes.
Baixa un 38% la compravenda d’habitatges a les Illes
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals