Han gastat un total de 1.237,6 milions d'euros. La despesa mitjana per persona va ascendir a 349 euros i la diària de 75 euros
Imatge d'arxiu. /EFE
128Balears, amb un 1,8% del total, ha estat la tercera comunitat autònoma menys visitada per residents espanyols durant l’any 2018, segons les dades de l’Enquesta de Turisme de Residents (ETR/Familitur) publicada aquest dijous per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
D’aquesta manera, es van fer 3,5 milions de viatges a les Balears, del total de 197,3 milions que es van fer en tot el territori estatal. Aquests viatges van suposar 16,5 milions de pernoctacions.
La despesa total realitzada a les Balears va ser de 1.237,6 milions d’euros, mentre que la despesa mitjana per persona va ascendir a 349 euros i la diària de 75 euros. Aquestes dades suposen les despeses més altes de tot l’Estat.
D’altra banda, els viatges realitzats per residents a les Balears suposen l’1,8% del total, amb 3,4 milions de desplaçaments i 15,7 milions de pernoctacions.
En aquest sentit, la despesa total va ser de 1.144,4 milions d’euros, la despesa mitjana per persona de 330 euros i la despesa mitjana diària de 73 euros, la despesa mitjana més alta a escala estatal.
Així mateix, els menys viatgers en el quart trimestre de l’any passat, xifres també recollides en aquesta última enquesta de l’INE, van ser els residents a les Balears (704 viatges per cada 1.000 habitants), Andalusia (730) i Regió de Múrcia (738).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be