Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els comerços de les Illes registraren l'any passat 7 furts per cada mil habitants
Petits comerços, grans superfícies o fins i tot mercats. Qualsevol escenari és bo per als lladres. I també qualsevol objecte.
L’any passat es denunciaren a les Illes més de 7.700 furts, una xifra que, a banda de tots aquells casos que no foren denunciats, situa les Balears a la tercera posició en el rànquing estatal.
Una altre de les característiques és que aquests robatoris els fa un grup organitzat. Per això des de PIMECO insisteixen en la importància de denunciar sempre. Adverteixen, però, que la delinqüència no s’ha incrementat respecte a altres anys i que els sistemes de seguretat com alarmes o vídeo gravacions han permès dissuadir molts de robatoris.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat