L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La propera setmana arribarà a Balears una partida rècord de vacunes
84
Balears rebrà el dimarts dia 6 les dosis d’AstraZeneca que el Ministeri de Sanitat ha començat a repartir avui, segons ha informat la Conselleria de Salut i Consum.
D’aquesta manera, la propera setmana arribarà a les illes una partida rècord de vacunes, amb 23.400 dosi de Pfizer i 25.300 de AstraZeneca. En total seran 48.700.
A nivell nacional, les comunitats autònomes han començat a rebre avui les 1.056.500 dosi de la vacuna de AstraZeneca contra el coronavirus que va rebre aquest dijous el Ministeri de Sanitat en el seu magatzem central. Les dosis han començat a arribar ja a Aragó i Navarra i durant la jornada es repartiran entre algunes comunitats autònomes i ciutats autònomes.
La ministra de Sanitat, Carolina Darias, va anunciar aquest dijous l’arribada el dilluns de 1,2 milions de noves vacunes de Pfizer, que se sumaran a les més d’un milió de dosi de AstraZeneca rebudes aquest dijous, i ha instat a totes les comunitats autònomes a continuar vacunant. Darias va manifestar que l’objectiu és que “la vacuna guanyi en temps al virus”, i va destacar que “cada dia que passa és una fita respecte a l’anterior en l’administració de vacunes, avui un nou rècord”. D’aquesta manera, va assegurar que l’objectiu de tenir vacunat a 33 milions d’espanyols al llarg de l’estiu està “a l’abast de la mà”.
Les comunitats autònomes havien administrat fins al 31 de març un total de 8.342.160 dosi de les vacunes contra la Covid-19 de Pfizer-*BioNTech, Moderna i AstraZeneca, 306.995 d’elles en les últimes 24 hores. Això representa el 86,1% de les lliurades a Espanya, que ascendien a 9.589.995 unitats en finalitzar el mes de març. A més, un total de 2.797.015 persones han rebut ja la segona dosi a partir de la qual es comença a generar immunitat. Això suposa el 33,5 per cent del total de les dosis administrades.
Les dades indiquen que en el primer trimestre de 2021 s’han lliurat a les comunitats autònomes 6.470.295 dosi de Pfizer, amb 6.236.534 administrades; 1.044.000 corresponents a Moderna, amb 475.959 ja inoculades; i 2.175.700 de AstraZeneca, amb les quals s’ha vacunat a 1.629.662 persones.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues