Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les Illes estan ara mateix en el llindar que separa el risc baix del risc mitjà
76
En les darreres 24 hores s’han notificat 27 nous contagis. D’aquesta manera, en tota la setmana han estat 267 casos de covid. És la setmana amb menys casos de les darreres 9.
La xifra de curats és de més del doble: són 64 persones.
I avui Salut ha notificat dues defuncions, totes dues de Mallorca. Una és del mes de febrer, que s’ha detectat en una revisió; i l’altra va succeir ahir. Així, ascendeixen a 834 els morts des de l’inici de la pandèmia.
Les Balears es troben ara mateix en el llindar que separa el risc baix del risc mitjà: 50 casos per 100.000 habitans. Si es baixa, s’aconseguirà entrar en l’esglaó més baix. A Mallorca, la IA14 és de 46 por 100.000, a Menorca de 72, a Eivissa és de 29, i a Formentera és de 16.
Respecte a la pressió assistencial als hospitals, a Mallorca hi ha 19 pacients a les plantes covid. Són 3 menys que ahir. Però es produeixin dos nous ingressos a UCI, on ara mateix hi ha 14 pacients crítics. A Menorca hi ha dos pacients a planta i un a l’UCI per covid. A Eivissa, baixa la unitat de cures intensives i puja un pacient més a planta, on hi ha 7 persones ingressades per coronavirus.
En el conjunt de les illes, tenim la xifra més baixa d’hospitalitzacions per covid dels darrers 10 mesos.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució