Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Les Illes arriben avui als 56.000 casos confirmats. Es manté la tendència a la baixa de nous contagis: 57 notificats en les darreres 24 hores.
Balears arriba avui als 56.000 casos confirmats de Covid-19. Es manté la tendència a la baixa de nous contagis: 57 notificats en les darreres 24 hores. Els curats continuen pujant molt més, avui sumen 127 persones que han superat el coronavirus, 52.607 curats en total. Malauradament però, les defuncions continuen a l’alça, avui s’han notificat 7 morts que corresponen a notificacions pendents de dies i setmanes enrere. En total, han mort per covid 709 persones. Amb tot, els casos actius continuen baixant, avui fins als 2.684 persones amb la malaltia.
Quant a la pressió hospitalària per illes, a Eivissa hi ha avui 6 persones manco ingressades a planta i en total són 54. També n’hi ha una menys a l’UCI, i el total ascendeix encara a 13 ingressats. A Menorca és manté la mateixa situació des de fa 2 dies. Hi ha 2 persones ingressades a planta i 2 a la unitat de crítics. A Mallorca avui hi ha 60 ingressats a planta, 9 manco que ahir; i també ha sortit una persona de l’UCI, i avui són 45 els que hi estan ingressades.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits