Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
També s'obriran cites per a la tercera dosi dels vacunats amb AstraZeneca menors de 50 anys
100
La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha anunciat que la setmana que ve s’obrirà la vacunació infantil a totes les edats, per a tots els menors d’entre 5 i 11 anys. Ara mateix Balears està a la cua en la vacunació d’infants. Les Illes, amb un 10,4% de la població diana infantil vacunada, estan a la meitat de la mitjana espanyola, situada en el 23,3%.
Altrament, a partir de la setmana que ve també s’obriran cites per a la tercera dosi dels vacunats amb AstraZeneca menors de 50 anys. Per a aquest grup, s’habilitaran diferents dispositius.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare