110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
També s'obriran cites per a la tercera dosi dels vacunats amb AstraZeneca menors de 50 anys
183
La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha anunciat que la setmana que ve s’obrirà la vacunació infantil a totes les edats, per a tots els menors d’entre 5 i 11 anys. Ara mateix Balears està a la cua en la vacunació d’infants. Les Illes, amb un 10,4% de la població diana infantil vacunada, estan a la meitat de la mitjana espanyola, situada en el 23,3%.
Altrament, a partir de la setmana que ve també s’obriran cites per a la tercera dosi dels vacunats amb AstraZeneca menors de 50 anys. Per a aquest grup, s’habilitaran diferents dispositius.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís