Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El conseller de Turisme de Mallorca, José Marcial Rodríguez, té clar que el missatge que volen fer arribar enguany al client alemany és el de la responsabilitat
Dimarts que ve comença la major fira turística del món: la ITB de Berlín. El sector turístic de les Illes Balears hi vol presentar totes les seves propostes als turoperadors alemanys, amb l’objectiu de reivindicar l’oferta de turisme cultural, gastronòmic i esportiu.
A punt de partir a la ITB de Berlín, el conseller de Turisme de Mallorca ens avança que l’illa tendrà el seu propi espai a la fira. Serà en un esdeveniment fora del recinte, en uns grans magatzems de la ciutat. José Marcial Rodríguez té clar que el missatge que volen fer arribar enguany al client alemany és el de la responsabilitat. De fet, la majoria dels esdeveniments que han programat des del seu departament per a la fira turística va en aquesta línia.
Rodríguez té clar que no s’ha de créixer en volum, sinó en valor. Es mantenen en l’aposta pel turisme cultural, esportiu o gastronòmic, a més del de sol i platja. Les previsions que tenen per a aquesta temporada són optimistes. A més, el preocupa la inflació, la manca de subministraments o l’augment de les taxes aèries a Alemanya.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors