A diferència de la Llei de fosses que va ser aprovada l'any passat, PP i Ciutadans no estan a favor d'aquesta norma perquè consideren que és inexacta i selectiva
La proposició de llei de la memòria democràtica de les Illes Balears inicia la tramitació parlamentària després que s’hagi pres en consideració el text inicial.
Es tracta d’una futura llei que impulsen els partits que donen suport al Pacte, i que cerca reconèixer les persones que varen ser víctimes de la violència i la repressió franquista. En el debat, han assistit diferents entitats i col·lectius que donen suport a aquesta iniciativa i també n’hi ha hagut que estan en contra.
Aquesta vegada, a diferència de la Llei de fosses que va ser aprovada l’any passat, PP i Ciutadans no estan a favor d’aquesta norma perquè consideren que és inexacta i selectiva.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'