Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El dimecres es començaran a injectar entre la població
135
Les Illes Balears reben aquesta setmana 31.930 dosi de vacunes: 22.230 de Pfizer, 3.400 de AstraZeneca i 6.300 vacunes de Moderna, d’acord amb les dades facilitades pel Ministeri de Sanitat a la Conselleria de Salut.
El dilluns arriben les vacunes de Pfizer i el dimarts, les de Moderna i de AstraZeneca. El dimecres es començaran a injectar entre la població.
Per illes, en el cas de Pfizer, Mallorca rebrà 16.380 dosi, l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera 3.510 dosi i l’Àrea de Salut de Menorca 2.340. Quant a Moderna, 5.200 dosi aniran a Mallorca, 1.000 dosi a Eivissa i Formentera i 100 a Menorca. Respecte a AstraZeneca, 2.400 dosi són per a Mallorca, 600 dosi per a Eivissa i Formentera i 400 per a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles