El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La nova Llei de residus marca l'any 2025 com a data, perquè els ajuntaments dels diferents municipis d'Espanya tenguin contenidors per recollir els tèxtils
La nova Llei de residus marca l’any 2025 com a data, perquè els ajuntaments dels diferents municipis d’Espanya tenguin contenidors per recollir els tèxtils. A les Balears fa anys que Càritas en té i cada any recullen milers de quilos de roba. També se’n poden fer donacions a les botigues Moda-re de segona mà.
Agraeixen aquest gest que es repeteix força vegades. Ciutadans que donen roba, i d’aquí la porten a la central per classificar-la, desinfectar-la i entregar-la a botigues com aquesta. Aquí venen de tot.
El programa Eines x Inserció de Càritas va recollir l’any passat més de 800.000 quilos de roba, el 2021 va ser un 1.078.000. A més de roba de segona mà, les empreses del tèxtil fan també donacions. A l’etiqueta se’n comprova la procedència.
També el calçat es recicla com aquesta empresa d’Inca que, tot i que té per objectiu fabricar sabates que durin durant molts anys, els allarguen la vida quan s’envelleixen.
Balears és de les comunitats que més recicla. A Espanya cada any es rebutgen 900.000 tones de roba, el 88% es tira als contenidors i només se’n reutilitza un 12%. En aquesta botiga la roba que ja no es ven es trasllada a Barcelona, perquè es torni a reciclar.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals