Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
La taxa de positivitat se situa en el 27,98%
102
Les Balears han registrat 427 contagis més en les darreres 24 hores per Covid i cap nou decés respecte a divendres, segons ha informat la Conselleria de Salut. En total, el nombre de morts ascendeix a 1.442 des de l’inici d’aquesta crisi sanitària mundial a principis de l’any 2020, segons les dades d’aquest dissabte del visor Covid Illes.
La taxa de positivitat del darrer dia és del 27,98%, per damunt del 27,71% de divendres. Dels nous casos detectats, 294 corresponen a Mallorca; 60, a Eivissa; 18, a Menorca, i 1 a Formentera. Altres 54 no tenen indicació geogràfica.
La incidència acumulada en dues setmanes se situa a 389 casos per cada 100.000 habitants. Per illes, és de 509,1 a Eivissa; 427,1 a Formentera; 383,9 a Mallorca i 241,8 a Menorca.
Un total de 974.689 ciutadans tenen la pauta completa de vacunació.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
El conductor, el qual compta amb diversos antecedents, va fugir després de l'accident, tot i que finalment es va lliurar diumenge davant la Policia Local