Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
És una de les cinc comunitats amb excedent, juntament amb Astúries, Canàries, Cantàbria i Navarra
173
La Comunitat Valenciana, Múrcia i Catalunya van ser les tres regions que van registrar un major dèficit al tancament de 2023, amb percentatges negatius de 2,45%, 2,32% i 1,31%, respectivament. Per contra, les úniques comunitats que van tenir superàvit l’any passat van ser Astúries (+0,27%), Balears (+0,46%), Canàries (0,41%), Cantàbria (+0,07%) i Navarra (+1,43%).
Així es desprèn de l’avanç de dades d’execució pressupostària de les administracions públiques corresponents a l’any 2023 que ha donat a conèixer el Ministeri d’Hisenda aquesta setmana, en el qual la ministra. María Jesús Montero, va destacar que les comunitats autònomes han depassat en tres dècimes la taxa de referència compromesa amb Brussel·les que es va fixar en el pla pressupostari (0,6%) i es van desviar al 0,9%, fins als 13.254 milions.
Navarra va ser la comunitat amb un major superàvit, ja que va acumular un saldo positiu del 1,43% del PIB, uns 350 milions d’euros, seguida de Balears (0,46% i 178 milions); Canàries (0,41% i 216 milions); Astúries (0,27% i 76 milions) i Cantàbria (0,07% i 11 milions).
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros