Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
És una de les cinc comunitats amb excedent, juntament amb Astúries, Canàries, Cantàbria i Navarra
102
La Comunitat Valenciana, Múrcia i Catalunya van ser les tres regions que van registrar un major dèficit al tancament de 2023, amb percentatges negatius de 2,45%, 2,32% i 1,31%, respectivament. Per contra, les úniques comunitats que van tenir superàvit l’any passat van ser Astúries (+0,27%), Balears (+0,46%), Canàries (0,41%), Cantàbria (+0,07%) i Navarra (+1,43%).
Així es desprèn de l’avanç de dades d’execució pressupostària de les administracions públiques corresponents a l’any 2023 que ha donat a conèixer el Ministeri d’Hisenda aquesta setmana, en el qual la ministra. María Jesús Montero, va destacar que les comunitats autònomes han depassat en tres dècimes la taxa de referència compromesa amb Brussel·les que es va fixar en el pla pressupostari (0,6%) i es van desviar al 0,9%, fins als 13.254 milions.
Navarra va ser la comunitat amb un major superàvit, ja que va acumular un saldo positiu del 1,43% del PIB, uns 350 milions d’euros, seguida de Balears (0,46% i 178 milions); Canàries (0,41% i 216 milions); Astúries (0,27% i 76 milions) i Cantàbria (0,07% i 11 milions).
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució