Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
El Consell de Govern ha aprovat aquest divendres el Decret per al turisme responsable, que canvia de nom l'anterior de turisme d'excessos
El consum d’alcohol queda prohibit a la via pública de les zones afectades pel nou decret, que deixa de ser d’excessos per passar a ser pel turisme responsable i la millora de la qualitat de les zones turístiques. El seu incompliment suposarà multes d’entre els 500 i els 1.500 euros. Palma i Sant Antoni de Portmany mantenen la delimitació, i es modifiquen les de Calvià i Llucmajor, a petició dels ajuntaments.
El decret manté el tancament dels establiments comercials entre les 9 i mitja del vespre i les 8 del matí. Aquestes zones disposaran d’una partida de 4 milions d’euros cada una, provinents de l’ITS, per a millores i modernització.
El decret prohibeix també que les festes a vaixells s’apropin a menys d’una milla nàutica de les zones afectades pel decret i també que recullin o desembarquin passatgers dins aquestes zones. L’IBDONA i els consolats britànic i alemany entraran a formar part de la comissió per al foment del Civisme a les Zones Turístiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La dona ha declarat al judici que l’acusat la va telefonar mentre agredia mortalment la seva mare
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons