El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El portal immobiliari preveu que els preus continuïn encarint-se a mitjà i a curt termini. "Les poblacions amb el preu del metre quadrat més car d'Espanya es troben a les Illes Balears", apunta el seu responsable d'estudis
La tendència a l’alça del preu de l’habitatge aquí a les Illes no sembla que hagi de canviar. És la previsió del portal immobiliari pisos.com. Amb zones altament tensionades, apunten els seus experts, les Balears tenen un dels mercats immobiliaris més complicats que hi ha dins Espanya. Així ho confirma el seu responsable d’Estudis, Ferran Font, que assegura que les localitats amb el preu per metre quadrat més car són a les Illes Balears. “A Formentera, per exemple, el preu per metre quadrat està al voltant dels 10.000 euros, la qual cosa és una bogeria”, ha dit Font durant la presentació del seu darrer informe en què s’han comparat les necessitats residencials de les diferents generacions.
D’aquesta manera, la generació d’entre els 18 i els 27 anys és la que més difícil ho té per accedir a un habitatge. De fet, el 67% dels joves d’aquesta franja d’edat viu encara amb els seus pares. I a l’hora de plantejar-se anar a viure pel seu compte, la majoria opta pel lloguer. Per a molts d’ells, de fet, és l’única opció viable.
La comparativa feta entre les diferents generacions, mostra com a mesura que ens feim grans, la compra és més habitual. I, així com per als joves el preu és el principal condicionant, a una edat més avançada ja es poden començar a tenir altres prioritats, com pot ser la ubicació.
En el que coincideixen uns i altres, però, és en el pessimisme envers els preus i el seu encariment. En aquest sentit, avui mateix també s’han conegut els resultats del darrer informe de Fotocasa. Unes dades que situen les Illes Balears com la comunitat autònoma amb els lloguers més cars de tot Espanya. En un any, s’han encarit fins a un 13%.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies