El Conseller IagoNegueruela ha traslladat al Govern central la seva inquietud pels efectes que el Brèxit pot tenir a l’economia balear. Ho ha fet durant la sessió de la Conferència per Assumptes Relacionats amb la Unió Europea, presidida per la Ministra Meritxell Batet.
En concret, Negueruela s’ha mostrat preocupat pel que fa al turisme i a les garanties de connectivitat aèria, ja que ha recordat que les Illes reben més de 3’5 milions de visitants britànics a l’any. Per això, ha reclamat solucions perquè companyies com Iberia o Vueling no pateixin cap tipus de restricció en vols domèstics dins el territori nacional.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui