Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
8'9 milions en el primer trimestre d'aquest 2021, només per davant de Cantàbria, La Rioja, Ceuta i Melilla
144
El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha transferit a les Balears 8’9 milions per a subvencions a habitatge en el primer trimestre d’aquest 2021.
En total, per a tot l’Estat els milions d’euros transferits durant aquest trismestre són 354, recollits dins el Pla Estatal 2018-2021. Aquesta quantitat se suma als 328 milions transferits en 2018, als 325,1 milions de 2019 i als 446,6 milions de 2020, sumant un total de 1.454 milions en el període de durada del Pla d’Habitatge.
D’aquesta manera, Balears es situa a la coa de les comunitats que més ajudes reben en aquest sentit. Només Cantàbria (7,1 milions), La Rioja (6,3 milions) i Ceuta i Melilla, amb 372.000 cada una d’elles, han rebut menys que l’arxipèlag.
Per contra, Andalusia, amb 63,6 milions, és la que més reb, seguida de Catalunya (53,9 milions), Comunitat Valenciana (42,4 milions) i Madrid (41,4 milions).
Aquestes quantitats subvencionen ajudes al lloguer per a arrendataris amb menys recursos, amb especial atenció als joves, als majors de 65 anys, a les víctimes de violència de gènere, a persones sense llar i a aquelles que han estat objecte de desnonament del seu habitatge habitual, així com a arrendataris amb vulnerabilitat sobrevinguda a conseqüència de la covid-19.
Es dirigeix també a ajudar a les administracions públiques en l’adquisició d’habitatges per a augmentar el parc públic d’habitatge, així com a la promoció d’habitatges destinats al lloguer assequible o social durant un termini mínim de 25 anys.
Així mateix, es destina al foment de la rehabilitació d’habitatges tant en termes de sostenibilitat i millora d’eficiència energètica com a la millora de l’estat de conservació i de l’accessibilitat, així com a la regeneració i renovació urbana rural.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles