Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El principal país emissor ha estat Alemanya, amb el 34,3% del total de turistes arribats a les Illes, seguit de França, amb el 13%.
51
El passat mes de gener varen arribar a Balears 15.166 turistes estrangers. Això representa una davallada del 85,4% respecte el gener de 2020. En aquell moment encara no havia començat la pandèmia a les Illes.
Pel que fa a la procedència, el principal país emissor ha estat Alemanya, amb el 34,3% del total de turistes arribats a les Illes, seguit de França, amb el 13%. Són dades de l’enquesta Frontur, publicades aquest dimarts per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
En referència a la despesa turística, al gener ha estat de 15,9 milions d’euros, un 85,1% manco que al mateix mes de l’any passat. A les Illes, la despesa mitjana és de 1.049 euros, un 1,6% més que l’any passat. La despesa diària per persona és de 98 euros, un 24% inferior. La durada mitjana dels viatges a Balears augmenta fins a 10,7 dies, un 33,9% més.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins