Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La venda de la participació a ACS i el creixement del benefici en l'activitat bancària, clau
El Grup Banca March ha presentat els resultats de l’exercici 2017 amb unes xifres de rècord. Augmenta un 32% el benefici net atribuït respecte a l’any anterior, gràcies al creixement de totes les línies de negoci.
En concret, va obtenir un benefici net atribuït de 177 milions d’euros l’any passat. El resultat ha estat magnífic, segons els responsables, s’explica en bona part per la venda de la participació a ACS i pel creixement, en un 55%, del benefici de l’activitat bancària.
A Balears, el Grup ha incrementat un 21% el nombre de clients de banca privada. No preveu incrementar el nombre d’oficines, però s’incorporaran 50 persones a la plantilla amb un perfil molt digital. Hi ha confiança en l’evolució de l’economia balear.
El Grup tanca amb molt bones sensacions el primer dels tres anys del Pla Estratègic que vol orientar les activitats del Grup cap a l’assessorament a empreses i particulars.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors