El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Ho han fet empeses pels vents i els corrents marins
Bancs de velella, també coneguda com a barqueta de Sant Pere, que encara avui es podien apreciar en forma de grans taques de color blau intens a la Cala de Sant Esteve, han arribat aquests dies a les costes de Menorca. S’han deixat veure, per exemple, a Calesfonts i a les platges de Cala Galdana, Sant Adeodat i Punta Prima.
La velella flota a la superfície del mar gràcies a la seva vela gelatinosa. Es desplaça empesa pels vents i els corrents marins.
Un espectacle efímer de la natura que ens recorda la bellesa i fragilitat de la vida marina.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran