Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La formació que mescla pop, rock i electrònica ha presentat "Emocional Tourist"
I des de les 8 del vespre actua al Teatre Principal la banda mallorquina Maico. La formació que mescla Pop, Rock i electrònica ha presentat a la sala petita del teatre el que és el seu álbum de debut “Emocional Tourist”.
La banda, amb la veu de Miguel Barceló, té entre els seus plats forts el single “Rainbow” i el hit “How we dream” que ha arribat al número u de diverses ràdios de l’Estat. A més, els illencs participaran dia 4 de novembre a Madrid al gran concert ‘Por Ellas’ de Cadena 100 en un acte de l’Associació Espanyola Contra el Càncer.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució