Demanen al govern espanyol i a la comunitat internacional que actuï per acabar amb la violència que pateix la població palestina
Desenes de persones s’han concentrat aquest dissabte a la platja de Can Pere Antoni de Palma per demanar la fi de la guerra a Palestina. Ha estat plantant banderes d’aquest país a damunt l’arena, i també amb una paradeta a la qual se n’informava a la gent que passava pel Passeig Marítim de Palma.
Demanen al govern espanyol i a la comunitat internacional que actuï per acabar amb la violència que pateix la població palestina.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor