Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

De gener a juny, l'associació va rebre al voltant de 1.800 reclamacions, de les quals 950 corresponen a aquestes empreses
Sucursal de Bankia, foto d'arxiu. /EUROPA PRESS
44Bankia i Ryanair són les empreses que més reclamacions dels usuaris acumulen durant la primera meitat de 2018 davant l’Associació de Consumidors i Usuaris de Balears (Consubal), segons dades fetes públics aquest dilluns per l’entitat.
De gener a juny, Consubal va rebre al voltant de 1.800 reclamacions, de les quals 950 corresponen a Bankia i Ryanair.
En particular, el procés de fusió de Bankia i BMN i les reclamacions per ‘clàusules terra’ van aconseguir més de 600 reclamacions, un 34% sobre el total d’incidències presentades davant Consubal.
El portaveu de Consubal, Alfonso Rodríguez, ha avisat que “mai una sola empresa havia acumulat tantes reclamacions o queixes”, especialment des de març, quan es va produir la fusió de Bankia i BMN.
Segons Consubal, els clients de BMN protesten per “l’actitud de *Bankia” i per “llargues cues, problemes tècnics amb les targetes i caixers i devolució de rebuts”, així com per les “altes i desproporcionades comissions”, entre altres incidències.
A això, Consubal afegeix un “enorme nombre” de reclamacions per ‘clàusules terra’ i despeses de tramitació hipotecària sense resoldre.
Per la seva banda, Ryanair suma més de 350 reclamacions i queixes, la majoria per assignació de seients, retards i cancel·lacions.
“Ryanair es basa en la força i la por per aconseguir el que vol”
Llargues coes i clients enfadats a algunes oficines de Bankia
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols