Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Les Balears es convertirien en la província on més acomiadaments hi hauria
Ja es coneixen els primers detalls de l’ERO de Bankia que es va començar a negociar dijous mateix. Segons el sindicat Unió Obrera Balear, l’entitat voldria prescindir de 187 llocs de feina a les Illes i es convertirien, així, en la província on més acomiadaments hi hauria: un 22%, un de cada cinc treballadors, quan l’ERO preveu eliminar el 14% del total de la plantilla de tot Espanya.
Quedaria saber, encara, quants d’afectats hi hauria als serveis centrals de l’antiga BMN.
A la borsa, aquest divendres ha estat el primer dia de cotització dels títols que han rebut els antics accionistes de BMN, les accions de Bankia estan davallant prop d’un 1%. Com a resultat de l’absorció, han rebut una acció de Bankia per cada 7,8 accions de BMN, per un total de 205 milions d’euros.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general