Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els efectes d'aquell fenomen meteorològic encara són visibles en alguns punts del municipi
El dia 29 d’agost de 2020, la localitat de Banyalbufar va patir un fenomen meteorològic que els veïnats encara no han oblidat: un esclafit i dos caps de fibló van coincidir i afectaren més de 400 hectàrees forestals. Tres anys després, els efectes encara són ben visibles en alguns indrets del municipi.
La Conselleria de Medi Ambient i Territori hi ha invertit 1,1 milions d’euros i ha actuat sobre una superfície de 118 hectàrees. El Consell de Mallorca ha concedit ajudes a particulars per un valor de 81.000 euros. El Consell de Ministres, en canvi, no va declarar la zona com a greument afectada fins al desembre de 2021.
Davant l’imminent canvi de temperatures, en condicions similars a les que van produir aquell fenomen, els veïnats esperen que no es repeteixi la mateixa experiència.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç