La nit del diumenge al dilluns ha estat la segona nit tòrrida consecutiva a Banyalbufar, on el termòmetre no ha baixat de 26 °C. Perquè una nit es consideri tòrrida, el termòmetre no ha de baixar dels 25 °C.
A més, la nit ha estat tropical en diversos punts de Mallorca com Andratx, amb 24 °C, Lluc amb 22°C, i la Colònia de Sant Pere i el Port de Sóller amb 21 °C. La temperatura tampoc no ha davallat dels 20 °C ni a la serra d’Alfàbia ni a Cabrera.
La calor es mantendrà aquest dilluns a les Illes, amb temperatures màximes previstes entre els 24 °C i els 31 °C, i amb un gran protagonisme de la pols en suspensió. Hi ha avís de rissaga a Menorca a partir del vespre.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos