L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Dimarts dia 5 de setembre, la família Ramis abaixarà les persianes definitivament després de 62 anys
98
La multinacional de telecomunicacions francesa Orange reemplaçarà el bar Cristal, segons ha avançat aquest dilluns IB3 Ràdio. Aquesta oficina serà la número 63 que la companyia France Telecom posa en marxa a la comunitat.
En concret, Orange preveu obrir una “smart store“, un nou concepte de botiga, en què els clients potencials, empreses i particulars, podran provar tots productes connectats i on trobaran també diferents estands dedicats a la salut i el benestar, entre d’altres. És la segona tenda d’aquestes característiques que la companyia obre a les Balears, després de la inaugurada fa uns mesos a Eivissa.
Dimarts dia 5 de setembre, la família Ramis abaixarà les persianes definitivament després de 62 anys. Els actuals arrendataris posen punt i final al negoci perquè no poden assumir la nova renda de lloguer (que passa dels 7.000 als 25.000 euros) que reclamen els propietaris del local, la família Isern.
L’edifici va ser dissenyat per l’arquitecte Gaspar Bennàssar, en una de les cantonades més transitades de Ciutat, emblema de la plaça d’Espanya.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues