Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
L'objectiu és reduir la pressió demogràfica que pateix la cala des de fa anys
Aquest estiu ja no serà possible aparcar a la carretera d’accés a Cala Varques, a Manacor. El Departament de Carreteres del Consell acaba d’instal·lar unes baranes de fusta al llarg de 2 km que evitaran que es puguin deixar els vehicles a la vorera com ho feien fins ara, i que suposaven un perill per als vianants. A més, s’ha senyalitzat tot el tram amb una línia groga, i s’han insta·lat senyals verticals que en prohibeixen l’aturada.
L’objectiu és posar fi als problemes d’inseguretat viària que tenien lloc cada estiu i intentar reduir la pressió demogràfica que fa anys que pateix aquesta cala verge. El consistori actuarà també en els aparcaments il·legals sòl rústic i al xibiu que hi ha a la platja.
Paral·lelament, Xarxa Natura 2000 elabora un pla d’usos sobre l’entorn, per determinar la capacitat de la cala i prendre mesures per garantir-ne la sostenibilitat.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació