Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'infant de Ferreries va traspassar després de tres anys de lluita contra la leucèmia; el torneig aleví se celebrarà el dia 3 de setembre, i IB3 en retransmetrà els partits
La família de Lluís Pons Bosch, en col·laboració amb el CE Ferreries i diferents entitats de dins i fora de l’illa serà l’organitzadora del Torneig Lluís Pons, el dia 3 de setembre a l’estadi de Sant Bartomeu. Un torneig solidari aleví (U11) en què participarà una selecció de Menorca, el CE Ferreries, el FC Barcelona, el Manchester City i el Paris Saint Germain, i que tindrà un format de lligueta amb sessió matinal i de tarda.

La celebració d’aquest torneig pretén retre homenatge a Lluís Pons Bosch, un nen de 9 anys que ens va deixar el 16 d’agost de l’any passat després de tres anys de lluita contra la LMCa pediàtrica, un tipus molt poc freqüent de leucèmia. Els eixos principals del mateix són: agrair als seus companys d’equip, al seu club i al moviment solidari que es va generar per trobar un donant de medul·la òssia compatible; promoure l’intercanvi cultural i la transferència de coneixement amb algunes de les millors escoles de futbol del món; recaptar fons per a un projecte d’investigació pioner a càrrec de la doctora Laura Bellver de l’Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras i per a l’associació Sonrisa Médica en l’acompanyament de pacients als hospitals de les Illes Balears.

Durant el transcurs del torneig es promourà la donació de sang i medul·la òssia amb la presència del Banc de Sang i Teixits al camp municipal Sant Bartomeu de Ferreries i es faran sortejos i activitats d’entreteniment per al públic assistent amb l’ànim de conscienciar de la importància de la donació de sang i teixits, i per promoure la tasca de la Fundació Carreras.

IB3 retransmetrà en directe tots els partits del torneig i es podran mirar a tot el món gràcies a l’emissió en streaming. L’horari dels partits serà en sessió de matí, de 9.30 h a 12.45 h, i en la sessió de capvespre de 17.30 h a 20.45 h.

S’han creat perfils a Facebook, Instagram i Twitter amb l’identificatiu @torneiglluispons per poder seguir el torneig. L’organització ha posat a disposició de qui vulgui fer una aportació benèfica per a les dues institucions, un compte bancari de Caixabank amb operativa i denominació Memorial Lluís Pons Bosch: ES96 2100 6891 6002 0002 3386

Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals