Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'exlíder de la formació ecosobiranista creu necessari convocar un congrés per renovar-ne l'executiva
59
L’exlíder de Més per Mallorca, Biel Barceló, aposta per un tàndem veterania-nous valors per resoldre la crisi provocada pels vetos dels coordinadors de la formació Bel Busquets i Guillem Balboa a Fina Santiago, Vicenç Vidal i Miquel Ensenyat. Culpa d’aquesta situació el mal acord a què arribaren en les negociacions amb el PSIB i Unides Podem.
Barceló assegura que la negociació no es va tancar bé i que el Partit Socialista no va saber interpretar els termes en què s’havia de dur aquesta negociació. A més, reconeix que Més va acceptar inexplicablement segons Barceló, les condicions del PSIB. L’exlíder assegura que les condicions del pacte mai no havien estat tan baixes.
Respecte al veto que Fina Santiago i Vicenç Vidal siguin consellers del pròxim executiu i Miquel Ensenyat, senador autonòmic, Barceló aposta per un tàndem entre veterania i nous valors.
Demana diàleg i arribar a acords perquè a la pròxima assemblea de dilluns -que al final serà a les nou del vespre- ratifiqui un acord que sigui beneficiós per a totes les parts del partit.
A més, Barceló aposta per convocar un congrés després de l’estiu per marcar el full de ruta de la formació i canviar a un lideratge únic, ja que el coral actualment no funciona.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora