Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El vicepresident del Govern diu que no marxarà de vacances fins que no es resolgui la situació
Biel Barceló demana disculpes als ciutadans i afirma que no marxarà de vacances fins que no es resolgui la situació generada per l’aprovació de la Llei que regula el lloguer vacacional.
El vicepresident ha defensat que el Govern havia fet una llei armada jurídicament i ha retret a Podem la seva votació al Parlament. Ara volen donar seguretat a la norma com més aviat millor.
El PP, però, li demana que dimiteixi el càrrec, perquè considera que el desgavell de la Llei de lloguer turístic és culpa seva. És més, insten l’Executiu de Francina Armengol a cercar uns altres socis de Govern o a convocar eleccions. Una proposta que pel vicepresident no té ni cap ni peus. Així mateix, Company s’ha oferit a no donar suport al Govern, però sí a negociar una Llei turística de bell nou amb el consens de totes les parts implicades.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo