Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La cerimònia d'homenatge a les víctimes ha transcorregut amb normalitat, tot i l'alta tensió política que s'havia generat
Barcelona ret homenatge a les víctimes de l’atropellament massiu a la Rambla en el primer aniversari de l’atemptat terrorista. La cerimònia ha transcorregut amb normalitat, tot i l’alta tensió política que s’havia generat. Tal com s’havia demanat, les víctimes i els missatges per la pau han estat els protagonistes.
El Cant dels Ocells, interpretat per alumnes de diverses escoles de música de Barcelona ha obert l’acte central, a la plaça de Catalunya. La periodista Gemma Nierga n’ha estat la conductora. En la seva intervenció ha reconegut els serveis públics d’emergència i els ciutadans que varen ajudar els afectats.
A continuació, vuit persones han llegit el poema “Devociones sobre situaciones inesperadas” de John Donne. Ho han fet en els vuit idiomes que xerraven les víctimes de l’atemptat.
L’acte ha seguit amb quatre cançons que parlen sobre la pau. En acabar l’acte, els Reis, acompanyats per Pedro Sánchez, han saludat les 150 víctimes o familiars presents. La presència dels monarques no ha provocat cap reacció destacable més enllà de qualque crit de suport.
L’horabaixa, l’Assemblea Nacional de Catalunya farà el seu homenatge particular davant la presó de Lledoners, on es troba en presó preventiva l’exconseller de l’Interior, Joaquim Forn. Demà, serà la població de Cambrils la que commemori l’aniversari. Ho farà inaugurant un Memorial per la Pau.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703