Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La regulació del lloguer turístic i reclamar una nova LAU, les vies principals
L’augment del preu dels lloguers és una de les principals preocupacions dels responsables municipals a tot l’Estat… Madrid i València estan a punt d’aprovar la nova regulació del lloguer turístic. Barcelona va més enllà i demana una nova Llei d’Arrendaments Urbans.
La batlessa de Barcelona, Ada Colau, ha anat avui, al Congrés per reunir-se amb els grups parlamentaris. Els reclama una reforma urgent de la Llei d’Arrendaments Urbans que garanteixi més estabilitat i protecció als arrendataris.
Madrid i València, per la seva banda, estan a punt d’aprovar la nova regulació del lloguer turístic, un dels factors que explica l’increment dels arrendaments. La capital d’Espanya prohibirà, de facto, el lloguer turístic a les zones més cèntriques. Ho farà amb exigències com que els immobles on es vulgui treure un pis al mercat turístic hauran de tenir amb dos portals: un per als veïnats i l’altre per als turistes.
La nova Llei de turisme valenciana donarà marge als municipis. A València, però, només es podran comercialitzar les plantes baixes i els primers pisos.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost