Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El negociador europeu per a la futura relació amb el Regne Unit ha comparegut davant el ple del Parlament Europeu, juntament amb el president del Consell Europeu, Charles Michel, per donar compte dels resultats de la darrera cimera comunitària
El negociador europeu per a la futura relació amb el Regne Unit, Michel Barnier, considera que un acord entre Londres i Brussel·les “està a l’abast”. Així s’ha expressat en la seva compareixença davant el ple del Parlament Europeu, juntament amb el president del Consell Europeu, Charles Michel, per donar compte dels resultats de la darrera cimera comunitària.
Barnier ha advertit, però, que caldrà cercar el consens en els temes més complicats. Per això s’ha mostrat partidari d’intensificar les converses.
El Regne Unit ha demanat a la Unió Europea noves concessions abans de convocar una nova ronda formal de contactes.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits