Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Centenars de seguidors de la banda van omplir la sala MusikBox de Sant Lluís, a Menorca, la nit del passat dissabte
Centenars de seguidors de la banda van omplir de gom a gom la sala MusikBox de Sant Lluís, a Menorca, la nit del passat dissabte. No volien perdre l’última oportunitat de gaudir del seu directe a l’illa.
Els germans Armando de Castro i Carlos de Castro varen crear Barón Rojo l’any 1980, juntament amb José Luis Campuzano i Hermes Calabria. A partir d’aquell moment es convertirien en un referent del rock nacional.
El primer disc, l’any 1981, ‘Larga Vida al rock and roll’, va anar seguit d’una altra vintena d’àlbums i desenes de concerts arreu del món. Barón Rojo fou inclòs a la llista de les 50 millors bandes de rock espanyoles, segons la revista Rolling Stones.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç