A partir d’ara, només s’hi podrà accedir a peu, fins a sa Torres des Savinar. Hi han col·locat una porta de fusta, amb un espai per passar-hi caminant, i només la vintena de vesins d’aquesta àrea hi podran passar amb el seu cotxe. El consistori vol evitar així la pressió de vehicles que hi ha a aquesta zona protegida, on tothom hi vol accedir per contemplar les vistes. Els vesins es queixaven que, a més, han patit robatoris i s’hi celebraven trobades que no hi estan permeses.
Aquesta mateixa mesura es prendrà a altres zones protegides del municipi, on hi ha una important pressió de vehicles, com és el cas de sa Torre d’en Rovira, a platges de Comte, al seu voltant es va celebrar l’any passat una festa il·legal que va acabar amb la detenció de 73 persones. L’Ajuntament de Sant Josep impedirà també el trànsit rodat a la Torres de sa Sal Rossa, a la Xanga. Esperen que totes les actuacions es facin aquest mateix estiu.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui