Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Hi ha aplicacions mòbils per cercar establiments amb terrasses adaptades o un segell que acredita al local com segur davant la Covid-19
El sector de la restauració cerca fórmules per guanyar·se la confiança dels clients. Aplicacions mòbils per cercar establiments amb terrasses adaptades o un segell que acrediti al local com segur davant la Covid 19 són algunes d’elles.
Una aplicació mòbil creada a finals de l’any passat s’ha reinventat i ara permet localitzar bars i restaurants que tenguin terrasses adaptades, o que ofereixin menjar per endur.
D’altra banda, l’associació de restauradors de Caeb ha creat un segell que qualifica a l’establiment com segur davant la pandèmia.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores