Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La fiscalia de les Illes Balears rebutja perllongar el toc de queda i limitar les reunions en espais privats més enllà del 9 de maig
La fiscalia de les Illes Balears s’ha pronunciat i rebutja perllongar el toc de queda i limitar les reunions en espais privats més enllà del 9 de maig, quan acabi l’Estat d’Alarma.
Segons el Fiscal Superior de les Illes Balears, Bartomeu Barceló, “la fiscalia no s’ha oposat a l’adopció de les mesures que sol·licita la comunitat autònoma, excepte el toc de queda i a les reunions a llocs privats, perquè afecta al dret a reunió, i si és un domicili pot afectar també al dret a la intimitat i a la inviolabilitat del domicili.
La Fiscalia ha estat d’acord en autoritzar, més enllà de la fi de l’estat d’alarma, els controls sanitaris a ports i aeroports per a viatgers nacionals (els internacionals depenen de l’estat) i la limitació d’aforament als llocs de culte i a llocs públics.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles