Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Coneixem la història de superació de la jugadora de bàsquet i celebrem amb la futbolista mallorquina els títols de lliga i copa que ha aconseguit a Finlandia
311
Escolta Ellesport aqui.
Dues disciplines, dues campiones. Per una banda coneixem la història de superació de la jugadora mallorquina de bàsquet Marina Delgado. Militava a la lliga Iberdrola, la primera lliga en l’àmbit nacional, quan el setembre passat li van detectar lupus. Els metges li van dir que no podria tornar a jugar mai més. Però després de molt d’esforç està jugant a l’Andratx a lliga Femenina 2.
I la futbolista mallorquina Rosita Herreros, exjugadora del Collerense, ha guanyat lliga i copa finlandesa amb el seu equip, l’Aland United. La mallorquina, de 28 anys no descarta tornar a Espanya per provar sort a la lliga Iberdrola o a Reto, però de moment, segueix gaudint d’una divisió que creix any rere any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes