La Policia Local del municipi rep unes 100 trucades diàries, sobretot a la tarda
Batalla campal a la platja de s’Arenal a Sant Antoni, a Eivissa, entre un grup de turistes britànics. Va ser a les 6.30 hores de diumenge. Mentre els venedors ambulants sembla que els intentaven separar, es van produir cops de puny, puntades de peu i atacs amb botelles trencades, en una brega que va ser gravada per un veí de la zona. Qui en va sortir més malparat va ser un turista britànic que va quedar estès a la platja.
Quan va arribar la policia ja no quedava ningú a la zona. Ara analitzen les imatges per intentar identificar-ne els implicats. La Policia Local de Sant Antoni rep unes 100 telefonades al dia per diversos incidents, sobretot a la tarda.
D’altra banda, la Guàrdia Civil també intenta identificar una quinzena de participants en una altra brega amb botelles i barres de ferro, però aquesta vegada a Cala de Bou, al municipi de Sant Josep.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto