Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El grup Joves des Trui ha servit prop de 2000 plats de fideus de vermar
Mans a l’aire i tots de la mà. Així és com ja tradicionalment comencen el dissabte de les Festes des Vermar a Binissalem. Tots mirant cap al balcó i és que des de fa 8 anys, un grup de teatre del poble és l’encarregat de donar el sus a la festa grossa.
Davant l’Ajuntament i amb l’artilleria a punt, tots plegats se’n va a la batalla. Fins a 7 tones de raïm s’han repartit avui migdia al poliesportiu perquè petits i repetidors s’ho hagin passat d’allò més bé. És la famosa batalla del raïm.
Ni camises blanques ni camisoles, qui no anàs vestit com un tradicional veremador avui no dinava.
I tothom ha cregut, perquè asseguren que és un dels dies més importants per un binissalemer.
Avui la festa continuarà fins ben tard.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores