L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La federació de partits de nova creació celebrarà el congrés constituent el mes de maig
La federació política de nova creació, Coalició per Mallorca, pretén celebrar el seu congrés constituent el pròxim mes de maig. De moment, però, no ha confirmat quins partits municipals en formaran part. Des del Pi, d’on provenen alguns dels seus membres, diuen que estan tranquils i que no veuen perillar els seus pactes locals.
N’és, de moment, la cara visible, juntament amb el batle de Santa Margalida, Joan Monjo. L’advocat Marc González presideix la federació, amb la qual té l’objectiu d’arribar al Congrés dels Diputats per defensar, diu, els interessos de Balears. I amb aquests principis negocia amb partits independents locals, amb l’objectiu d’integrar-los dins la Coalició. De moment, no pot confirmar quants s’hi sumaran, però assegura que seran una quinzena. Molts formen part, o ho han fet, de coalicions municipals amb El PI. I aquest és el primer punt de confrontació entre ambdues formacions. González assegura, però, que són projectes diferents, i que no hi ha cap intenció de col·ligar-se en vista a les eleccions.
Un altre motiu de conflicte és aquest: Antoni Pastor ja forma part de la gestora de Coalició per Mallorca, però fonts d’El PI asseguren que encara és afiliat seu. Els regionalistes, encapçalats pel seu president Antoni Amengual, es reuniren ahir a Inca amb 11 representants de partits independents per mostrar imatge d’unitat i bon estat de salut dels seus pactes municipals. Ara per ara, ni Amengual ni González han fet passes per afavorir una entesa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari